Встановлення втулок та сайлентблоків



Виробник не несе гарантійних зобов’язань у наступних випадках:

  • встановлення деталей, підібраних не по каталогу;
  • недотримання інструкцій по демонтажу-монтажу, що привело до псування деталі.

ДЕМОНТАЖ САЙЛЕНТБЛОКІВ

При демонтажі старої деталі важливо не пошкодити важіль. Для демонтажу сайлентблока з зовнішньою металевою обоймою чи без неї, необхідно використовувати оправку і підставку. Оправка для демонтажу, повинна мати зовнішній діаметр менше діаметра сайлентблока на 0,3-0,5 мм. Оправку встановлювати на ЗОВНІШНЮ металеву обойму сайлентблока. Підставку встановити під важіль. Внутрішній діаметр підставки повинен бути більше діаметра сайлнетбока котрий демонтується. Демонтувати сайлентблок важливо плавно на пресі, аби не пошкодити важіль. Слідкувати щоб оправка впиралась саме в обойму сайлентблока, а не важеля. Демонтаж сайлентблока без зовнішньої металевою обойми, аналогічний, лише за винятком, що давити оправкою треба на внутрішню втулку.

МОНТАЖ САЙЛЕНТБЛОКІВ

Очистити металеві посадочні поверхні від іржі та частин абразиву використовуючи стальну щітку та наждачний папір. Нанести консистентну змазку (люба літієва змазка, наприклад літол) на поверхню деталі та посадочне місце (не стосується  сайлентблоків що йдуть в металевій обоймі). При встановленні використовувати перехідні конуси та оправки. Запресовувати ПЛАВНО, використовуючи тиски, прес механічний або гідравлічний. При запресуванні сайлентблока в посадочне місце, не повинно бути перекосів та механічних пошкоджень деталі. На сполучених поверхнях деталі та посадочного місця не повинно бути царапин та інших механічних пошкоджень. Обтягування різьбових з'єднань, після встановлення сайленблоків, проводити лише на навантаженій підвісці, тобто автомобіль має стояти на колесах. 

МОНТАЖ ЗАПРЕСОВАНИХ САЙЛЕНТБЛОКІВ

Перед встановленням зняти бокові шайби. Запресувати сайлентблок та встановити шайби на своє місце. Додаткова змазка не потрібна. Давити оправкою лише на зовнішню обойму сайлентблока.

МОНТАЖ САЙЛЕНТБЛОКІВ ТИПУ ВТУЛКА + ОБОЙМА

Запресувати обойму в посадочне місце важеля. Нанести консистентну змазку (люба літієва змазка, наприклад літол) на поверхню сайлентблока та внутрішню частини обойми. Встановити сайлентблок в обойму, злегка надавити пресом (тисками), поки бокове вухо повністю не зайде в обойму, лише після цього запресовувати сайлентблок цілком. В іншому випадку, сайлентблок може порватися. Ні в якому разі не давити на внутрішню втулку сайлентблока! Це приведе до її відриву вже під час встановлення. 

МОНТАЖ САЙЛЕНТБЛОКІВ (ВСТАНОВЛЕННЯ У ОБОЙМУ СТАРОГО САЙЛЕНТБЛОКА)

Даний тип сайлентблоків робиться з метою зберегти посадочне місце цілим, неушкодженним та збільшити термін служби самих сайлентблоків. Стосується в основному алюмінієвих важелів, кронштейнів, або важелів з слабким металом та важелів де сайлентблоки часто закисають так, що випресувати без псування важеля практично не можливо.  Демонтаж та монтаж сайлентблоків з таких місць вимагає великої майстерності, вміння та устаткування. Часто при демонтажі сайлентблоків з таких місць, порушується внутрішній діаметр. В результаті це унеможливлює встановлення нових сайлентбків. Приварювання призводить до псування деталей авто та самих сайлентблоків. І з часом власнику авто приходиться купляти нові важелі. САМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ: Ні в якому разі НЕ випресовувати сайлентблок. Зовнішня обойма повинна залишитись в посадочному місці нетронутою. Внутрішню частину сайлента вичистити від резини разом з внутрішньою втулкою.  Можна випалити або скористатись щітками з рифленого дроту. Зачистити внутрішню поверхню від бруду та пилу. Нанести консистентну змазку (люба літієва змазка, наприклад літол) на поверхню сайлентблока та внутрішню частини обойми. Встановити сайлентблок в обойму, злегка надавити пресом (тисками), поки бокове вухо повністю не зайде в обойму, лише після цього запресовувати сайлентблок цілком. В іншому випадку, сайлентблок може порватися. Ні в якому разі не давити на внутрішню втулку сайлентблока! Це приведе до її відриву вже під час встановлення. 

МОНТАЖ ВТУЛОК СТАБІЛІЗАТОРА

Попередньо очистити стабілізатор від бруду та іржі за допомогою стальної щітки. Всі поліуретанові втулки поставляються цільними, тому перед встановленням необхідно розрізати, ( якщо оригінальна втулка є розрізаною) в тому самому місці, як і в оригіналі. Встановити в посадочне місце, попередньо змастивши літієвою змазкою.